Matematikos nuotolinio mokymosi iššūkiai

Posted Publikavo administratorius -> Mokyklos naujienos     Comments Komentarų nėra
Bal
29

Matematikos nuotolinis mokymasis – nemenkas iššūkis, bet kartu naujų galimybių metas. Skaitmeninės priemonės tapo vienu iš pagrindiniu mokymosi įrankiu. Interaktyvus turinys paįvairina mokinių mokymosi galimybes, padeda mokytojui pagyvinti mokymosi procesą, greitai gauti mokymąsi skatinantį grįžtamąjį ryšį.
Matematikos mokymosi medžiagos pateikimui nuotoliniu būdu naudojame EdPuzzle, PlyPosit skaitmeninius įrankius. Jie ypač tinka ,,atvirkščios pamokos’’ metodui, kai mokiniai lavina svarbius savarankiško mokymosi įgūdžius. Interaktyvaus mokymosi turinio kūrimui naudojame H5P, LearningApps, Riddle, Study Stack ir kitas interaktyvias mokymo priemones. Mokinių testavimui nuotoliniu būdu taikome interaktyvų įrankį Socrative. Testų parengimas neužima daug laiko, grįžtamasis ryšys gaunamas iš karto. Naudojame mokiniams ypač patinkantį, žaidimų pagrindu grįstą, įrankį Kahoot, kuris pagyvina mokymosi medžiagos įsisavinimą. Mokinius labai sudomina interaktyvių dėlionių kūrimo įrankis JigsawPlanet. Užduotis – dėlionė įtraukia, ugdo loginį mąstymą. Mokykloje toliau vykdome projektinįus darbus, kurių rezultatus eksponuojame virtualiai Padlet sienoje.
Nuotolinio darbo metu įgyta patirtis pravers šiuolaikiškam mokymosi organizavimui mokantis įprastu būdu.

Matematikos mokytojos Rasytė Gedaminskienė ir Jelena Bagdonienė

Komentuokite

Pamokų laikas

1 pamoka 8:00-8:45
2 pamoka 8:55-9:40
3 pamoka 9:55-10:40
4 pamoka 11:00-11:45
5 pamoka 12:05-12:50
6 pamoka 13:00-13:45
7 pamoka 13:55-14:40

Naujausi įrašai

Archyvai

Komentarai