Vaiko gerovės komisija
Gita Vaitkienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, Komisijos pirmininkė – atsakinga už komisijos funkcijų, nustatytų Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo 14 straipsnio 7 dalyje, stebėjimą, koordinavimą, atlikimą, bendradarbiavimą su mokyklos savivaldos bei kitomis institucijomis, mokytojų kvalifikacijos tobulinimą vaiko gerovės užtikrinimo srityje inicijavimą ir sąlygų sudarymą. Vertina ir analizuoja vaikų ugdymosi poreikius ir problemas, jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą, analizuoja teikiamos švietimo pagalbos mokiniui veiksmingumą, prireikus koreguoja švietimo pagalbos priemonių teikimą. Ji pasirašo Komisijos sprendimus, kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus ir atstovauja Komisijai savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos posėdžiuose, svarstant vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pakeitimo, pratęsimo ar panaikinimo klausimus arba paveda atstovauti jį kitam Komisijos nariui.
Krizės metu organizuoja mokyklos darbuotojų susirinkimą, kurio metu apie situaciją informuoja mokyklos bendruomenę, mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, prireikus – teritorinę policijos įstaigą, vaiko teisių apsaugos tarnybą, sprendžia darbo organizavimo klausimus pagal kiekvieno komisijos nario funkcijas ir atsakomybę.
Dana Rupšienė, socialinė pedagogė, atsakinga prevencinių veiklos sričių bei programų priežiūrą ir vykdymą, už prevencijos metodinių vaizdinių priemonių ir literatūros įsigijimą, socialinės paramos mokiniams organizavimą ir priežiūrą, mokyklos bendruomenės narių, kuriems reikalinga pedagoginė, socialinė ar kita pagalba, įvertinimą, bendradarbiavimą su suinteresuotomis institucijomis ar asmenimis, sprendžiant vaiko gerovės ar krizės valdymo klausimus. Ji renka informaciją iš mokytojų, klasės vadovų, švietimo pagalbos specialistų, tėvų (globėjų rūpintojų), vaiko, atsižvelgia į atsižvelgia į aplinkos ir mokyklos mikroklimato veiksnius, su kuriais susiduria vaikai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, vaikai iš socialinę atskirtį patiriančių, rizikos grupės, ekonominių sunkumų turinčių, išvykusių į užsienį šeimų, teikia siūlymų mokyklos direktoriui dėl socialinės paramos (maitinimo, aprūpinimo mokinio reikmenimis, ir kt.) mokiniams teikimo, mokinių vežimo į mokyklą ir iš jos, apgyvendinimo mokyklos bendrabutyje, mokinių sveikatos priežiūros mokykloje organizavimo.
Larisa Šidlauskienė, logopedė, atsakinga už mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikytų ugdymo programų priežiūrą ir vykdymą, rekomendacijų tėvams ir mokytojams dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, techninės pagalbos ir specialiųjų mokymo priemonių naudojimo ir kt. teikimą, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų apskaitą mokykloje, bendradarbiauja su Pedagogine psichologine tarnyba. Ji atlieka vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), pirminį įvertinimą ir teikia siūlymų mokyklos vadovui dėl specialiojo ugdymo šiems vaikams skyrimo Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka, siūlo tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti pedagoginėje psichologinėje tarnyboje.
Gražina Novogreckienė, specialioji pedagogė, atsakinga už mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikytų programų priežiūrą ir vykdymą, organizuoja ir koordinuoja ugdymo programų pritaikymą, sprendžia konkretaus mokinio mokymosi problemas, nustato mokymosi sunkumą priežastis, renka informaciją iš mokytojų, tėvų, mokinio, rengia rekomendacijas tėvams ir mokytojams dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, specialiųjų mokymo priemonių naudojimo ir kt. teikimo, atsakinga už specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių apskaitą mokykloje, bendradarbiavimą su Pedagogine psichologine tarnyba. Ji atlieka vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), pirminį įvertinimą ir teikia siūlymų mokyklos vadovui dėl specialiojo ugdymo šiems vaikams skyrimo Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka, siūlo tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti pedagoginėje psichologinėje tarnyboje;
Daiva Šiušienė, Sigita Vaitkuvienė, atsakingos už mokytojų bendradarbiavimą sprendžiant vaiko problemas bei mokiniui numatytų programų rengimą ir vykdymą 5-10 klasėse, sprendžiant konkretaus mokinio problemas, renka informaciją iš mokytojų, klasės vadovų, švietimo pagalbos specialistų, tėvų (globėjų rūpintojų), vaiko.
Krizės metu parengia informaciją apie Krizę mokyklos bendruomenei ir/ar žiniasklaidai, konsultuoja mokyklos vadovą, mokytojus, kaip informuoti apie Krizę mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus).
Indrė Rimeikienė, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė, komisijos sekretorė, rengia komisijos posėdžių medžiagą, suderinusi su komisijos pirmininku. Organizuoja komisijos posėdžius, renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia komisijos veiklai vykdyti, tvarko kitus dokumentus, susijusius su komisijos posėdžių organizavimu, vykdo kitus komisijos pirmininko pavedimus komisijos posėdžio rengimo klausimais.
|
Kuršėnų Pavenčių mokyklos vaiko gerovės komisijos veiklos planas 2022 m.
|
|
Kuršėnų Pavenčių mokyklos vaiko gerovės komisijos darbo reglamentas
|
2
Naujausi įrašai
- Respublikinis konkursas „Virtuali matematika’’
- Nuotolinis respublikinis eilėraščio skaitymo konkursas
- Išvyka į Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnaziją
- Akrosticho „Lietuva” kūrimo konkursas
- Pažink Lietuvą ir pasaulį
- Edukacinis užsiėmimas „Graži, tvari ir įtrauki mokykla“
- Kūrybinė paroda “Laimė tai…”
- Respublikinis konkursas „Jei prakalbėtų, daug pasakytų…“
Archyvai
- 2023 gegužės mėn.
- 2023 kovo mėn.
- 2023 vasario mėn.
- 2023 sausio mėn.
- 2022 gruodžio mėn.
- 2022 lapkričio mėn.
- 2022 spalio mėn.
- 2022 liepos mėn.
- 2022 birželio mėn.
- 2022 gegužės mėn.
- 2022 balandžio mėn.
- 2022 kovo mėn.
- 2022 vasario mėn.
- 2022 sausio mėn.
- 2021 gruodžio mėn.
- 2021 lapkričio mėn.
- 2021 spalio mėn.
- 2021 rugsėjo mėn.
- 2021 liepos mėn.
- 2021 birželio mėn.
- 2021 gegužės mėn.
- 2021 balandžio mėn.
- 2021 kovo mėn.
- 2021 vasario mėn.
- 2021 sausio mėn.
- 2020 gruodžio mėn.
- 2020 rugsėjo mėn.
- 2020 birželio mėn.
- 2020 gegužės mėn.
- 2020 balandžio mėn.
- 2020 kovo mėn.
- 2020 vasario mėn.
- 2020 sausio mėn.
- 2019 gruodžio mėn.
- 2019 lapkričio mėn.
- 2019 spalio mėn.
- 2019 birželio mėn.
- 2019 gegužės mėn.
- 2019 balandžio mėn.
- 2019 kovo mėn.
- 2019 vasario mėn.
- 2018 gruodžio mėn.
- 2018 lapkričio mėn.
- 2018 spalio mėn.
- 2018 rugsėjo mėn.
- 2018 rugpjūčio mėn.
- 2018 birželio mėn.
- 2018 gegužės mėn.
- 2018 balandžio mėn.
- 2018 kovo mėn.
- 2018 vasario mėn.
- 2018 sausio mėn.
- 2017 gruodžio mėn.
- 2017 lapkričio mėn.
- 2017 spalio mėn.
- 2017 rugsėjo mėn.
- 2017 birželio mėn.
- 2017 gegužės mėn.
- 2017 balandžio mėn.
- 2017 kovo mėn.
- 2017 vasario mėn.
- 2017 sausio mėn.
- 2016 gruodžio mėn.
- 2016 lapkričio mėn.
- 2016 spalio mėn.
- 2016 rugsėjo mėn.
- 2016 birželio mėn.
- 2016 gegužės mėn.
- 2016 balandžio mėn.
- 2016 kovo mėn.
- 2016 vasario mėn.
- 2016 sausio mėn.
- 2015 gruodžio mėn.
- 2015 lapkričio mėn.
- 2015 spalio mėn.
- 2015 rugsėjo mėn.
- 2015 rugpjūčio mėn.
- 2015 liepos mėn.
- 2015 birželio mėn.
- 2015 gegužės mėn.
- 2015 balandžio mėn.
- 2015 kovo mėn.
- 2015 vasario mėn.
- 2015 sausio mėn.
- 2014 gruodžio mėn.
- 2014 lapkričio mėn.
- 2014 spalio mėn.
- 2014 rugsėjo mėn.
- 2014 rugpjūčio mėn.
- 2014 birželio mėn.
- 2014 gegužės mėn.
- 2014 balandžio mėn.
- 2014 kovo mėn.
- 2014 vasario mėn.
- 2014 sausio mėn.
- 2013 gruodžio mėn.
- 2013 lapkričio mėn.
- 2013 spalio mėn.
- 2013 rugsėjo mėn.
- 2013 birželio mėn.
- 2013 gegužės mėn.
- 2013 balandžio mėn.
- 2013 kovo mėn.
- 2013 vasario mėn.
- 2013 sausio mėn.
- 2012 gruodžio mėn.
- 2012 lapkričio mėn.
- 2012 spalio mėn.
- 2012 rugsėjo mėn.
- 2012 gegužės mėn.
- 2012 balandžio mėn.
- 2012 kovo mėn.
- 2012 vasario mėn.
- 2012 sausio mėn.
Komentarai
- Inga apie Mokyklos mokytojų parengtų matematikos mokomųjų priemonių taikymas mokymosi procese
- aurelija apie Trolių šalyje
- Gintas apie Džiugūs rezultatai
- tomas apie Paukščiai laukia mokinių pagalbos
- Stasele apie Laimėjimas rajono lietuvių kalbos olimpiadoje!
- Monika apie Almos Stugienės karpinių paroda
- Aneya apie Mokykla netradiciniais renginiais skatino toleranciją
- Akvile apie Mokykla netradiciniais renginiais skatino toleranciją
- viktoras apie „Matematika gamtoje“
- IEVA apie Vakariniai skaitymai mokykloje