Mokytojai aktyviai dalyvavo metodinėje dienoje „Inžinerinė mąstysena taikant LEGO Education principus“
.
Metodinės dienos tikslas buvo parodyti, kaip LEGO priemonės gali padėti mokiniams suvokti abstrakčias sąvokas, pritaikant jas praktikoje, kaip taikyti inžinerinės mąstysenos principus LEGO kaladėlių pagalba ir tuo pačiu skatinti mokinių kūrybiškumą, kritinį mąstymą bei bendradarbiavimą.
Mokytojai susipažino su įvairiomis LEGO pritaikymo galimybėmis klasėje ir dalyvavo praktinėse veiklose, kuriose galėjo pritaikyti įgytas žinias.
Tokius užsiėmimus galima pritaikyti įvairiems ugdymo tikslams ir dalykams:
inžinerijos įgūdžių ugdymui;
kūrybiškumo skatinimui;
loginio mąstymo lavinimui.
Ačiū Julija Muningiene ir Roman Šarpanov už įtraukiančius, motyvuojančius ir suteikiančius laisvę eksperimentuoti mokymus.





