SOCIALINĖ PEDAGOGĖ – Danutė Rupšienė:
- Įvertina vaiko socialines problemas ir poreikius;
- Pasirenka efektyvius darbo metodus;
- Planuoja ir dalyvauja socialinės pagalbos teikimo vaikui procese;
- Kiekvienam vaikui, su kuriuo dirba socialinis pedagogas, užveda bylą ir laiko joje informaciją apie vaiko socialinę situaciją bei teikiamos pagalbos procesą;
- Spręsdama problemas ir priimdama sprendimus neperžengia savo profesinės kompetencijos ribų;
- Informuoja mokyklos administraciją, pedagogus, kitus specialistus apie probleminę situaciją, nepažeidžiant konfidencialumo;
- Atsako už darbe naudojamų metodų pasirinkimą ir korektišką jų panaudojimą;
- Konsultuojasi su kolegomis ir prireikus siunčia vaiką pas kitus specialistus;
- Dalyvauja prevencinėje vaikų ir paauglių nusikalstamumo, žalingų įpročių veikloje.
- Veda maitinimo apskaitą.
Kontaktiniai duomenys:
☎ +37065778214
✉ danute@pavenciai.lt
Pirmadienį | Antradienį | Trečiadienį | Ketvirtadienį | Penktadienį |
---|---|---|---|---|
8.00 –12.30 13.00–16.00 | 8.00–12.30 13.00–16.00 | 8.00–12.30 13.00–16.00 | 8.00–12.30 13.00–16.00 | 8.00–12.30 13.00–14.30 |
SPECIALIOJI PEDAGOGĖ – Gražina Novogreckienė:
Prioritetas: Kiekvieno vaiko sėkmė.
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas ir uždaviniai – didinti specialiųjų poreikių turinčio mokinio ugdymosi veiksmingumą. Nustatyti mokinių (vaikų) specialiuosius ugdymosi poreikius ir juos tenkinti, stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius (vaikus), turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių, padėti laiduoti palankias ugdymosi sąlygas specialiųjų poreikių turintiems mokiniams (vaikams).
Tėvai konsultuojami, jei vaikas:
- patiria sunkumų skaitydamas, rašydamas keičia, praleidžia raides;
- sunkiai įsimena, įsisavina mokomąją medžiagą;
- vaikui sunku nusiteikti darbui, planuoti veiklą.
Mokytojai konsultuojami, jei:
- iškyla mokinio ugdymo sunkumų ir (ar) mokinio pasiekimai neatitinka bendrosiose programose numatyto patenkinamo pasiekimų lygio;
- reikia pagalbos pritaikant bendrąsias programas, individualizuojant programas, parenkant mokiniams mokymo medžiagą, mokymo būdus ir metodus ir mokymo priemones;
- iškilo kitų klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
Mokiniai konsultuojami, jei:
- nespėja dirbti klasėje su kitais klasės draugais;
- dėl kokių nors priežasčių labai atsilieka mokydamasis;
- daro vis tas pačias klaidas ir nesugeba jų išvengti;
- negali įsiminti mokomosios medžiagos;
- nesugeba suplanuoti savo darbo pamokoje ar ruošdamas namų darbus.
Kontaktiniai duomenys:
- ☎ 861474198, 316 kab.
- ✉ grazina@pavenciai.lt
Darbo laikas su mokiniais:
Pirmadienį | Antradienį | Trečiadienį | Ketvirtadienį | Penktadienį |
---|---|---|---|---|
8.00–13.20 | 8.00–12.50 | 8.00–11.45 | 8.00–12.50 | 8.00–11.45 |
Konsultacijos tėvams, mokytojams:
Pirmadienį | Antradienį | Trečiadienį | Ketvirtadienį | Penktadienį |
---|---|---|---|---|
13.20–14.20 | 13.20–14.20 | 9.55–10.55 13.20–14.20 | 13.20–14.30 | 12.15–13.30 |
VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTĖ – Indrė Rimeikienė:
Pagrindiniai visuomenės sveikatos priežiūros mokykloje uždaviniai:
- Užtikrinti sveikatos priežiūros kokybę kuriant sveiką aplinką mokykloje, stiprinant mokinių sveikatą, šalinant rizikos veiksnius, galinčius sukelti ligas.
- Formuoti teisingą mokinių požiūrį į savo sveikatą ir ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius;
- Numatyti priemones ligoms ankstyvuoju laikotarpiu įtarti ir užkirsti joms kelią.
- Suteikti pirmąją pagalbą pavojingos būklės, traumų, nelaimingų atsitikimų ar apsinuodijimų atvejais.
Kontaktiniai duomenys:
- ✉ indre@pavenciai.lt
Pirmadienį | Antradienį | Trečiadienį | Ketvirtadienį | Penktadienį |
---|---|---|---|---|
8.00–15.36 | 8.00–15.36 | – | 11.00–15.12 | 8.00–15.36 |
LOGOPEDĖ – Erika Drazdauskienė
Logopedo pagrindinės veiklos sritys:
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus;
- nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, dėl jų kylančius specialiuosius ugdymosi poreikius;
- bendradarbiauja su mokyklos pedagogais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), konsultuoja juos ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais;
- sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko;
- šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, padeda mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų rašymo bei skaitymo srityse;
- dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos posėdžiuose.
„Sėkmė – tai maratonas, o ne sprintas“ Nežinomas autorius
Kontaktiniai duomenys:
- +37060536410, 313 kab.
- erika@pavenciai.lt
Darbo laikas su mokiniais:
Pirmadienį | Antradienį | Trečiadienį | Ketvirtadienį | Penktadienį |
8.20–13.30 | 8.20–12.55 | 8.00–13.30 | 8.00–13.30 | 8.20–11.55 |
Konsultacijos tėvams, mokytojams:
Pirmadienį | Antradienį | Trečiadienį | Ketvirtadienį | Penktadienį |
13.30–14.00 | 12.55–13.55 | 8.00–10.00 | 13.30–14.00 | 8.00–8.20, 11.55–12.35 |
LOGOPEDĖ – Aušra Rumbutienė
Logopedo pagrindinės veiklos sritys:
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus;
- nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, dėl jų kylančius specialiuosius ugdymosi poreikius;
- bendradarbiauja su mokyklos pedagogais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), konsultuoja juos ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais;
- sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko;
- šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, padeda mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų rašymo bei skaitymo srityse;
- dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos posėdžiuose.
Kontaktiniai duomenys:
- ausra.rumbutiene@pavenciai.lt, 206 kab.
Darbo laikas:
Pirmadienį | Antradienį | Trečiadienį | Ketvirtadienį | Penktadienį |
9.30–13.54 | 8.00–12.24 | 8.00–12.24 | 8.00–12.24 | 8.00–12.24 |
PSICHOLOGĖ – Daiva Skirienė:
Pagalba mokykloje mokiniui teikiama, kai kreipiasi šie asmenys: pats mokinys, mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai), mokytojai, mokyklos darbuotojai. Teikiant Pagalbą nepilnamečiui mokiniui, yra reikalingas tėvų sutikimas.
Mokyklos psichologo tiesioginio darbo funkcijos:
- atlieka mokinio Pagalbos ir (ar) ugdymosi poreikių vertinimą:
- atlieka psichologinį mokinio vertinimą, nustatyti mokinio asmenybės ir ugdymosi galias, sunkumus ir problemas, susijusias su ugdymo(si) kontekstu;
- dalyvauja vykdant pirminį ugdymosi poreikių įvertinimą ir (ar) teikia reikalingą informaciją dėl specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo;
- konsultuoja Pagalbos gavėjus ir jų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir (ar) veda jiems užsiėmimus:
- numato tiesioginio poveikio būdus mokiniui, turinčiam psichologinių ir (ar) ugdymosi problemų (taip pat ir smurtą patyrusiam bei smurtavusiam), ir taiko psichologinio konsultavimo technikas;
- konsultuoja mokinio tėvus (globėjus, rūpintojus) dėl mokinio psichologinių ir (ar) ugdymosi problemų, teikia rekomendacijas;
- šviečia mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos, mokinių psichologinių problemų prevencijos klausimais.
Darbo laikas su mokiniais:
Pirmadienį | Antradienį | Penktadienį |
8.00–13.30 | 8.00–13.30 | 8.00–13.00 |
Konsultacijos tėvams, mokytojams:
Pirmadienį | Antradienį | Penktadienį |
13.30–14.00 | 13.30–14.00 | 13.00–13.30 |
Kontaktiniai duomenys: